Thursday, June 16, 2011

Kesilapan yang diakui, pahit mengakuinya tapi pada akhirnya menenangkan jiwa...

Ya, saya telah berbuat silap, banyak silap dan saya mengakuinya..saya memandang remeh beberapa perkara.  Saya tahu tapi bertindak seperti orang yang tidak tahu...memang sudah kesalahan saya, maka saya muhasabah diri, saya pujuk diri saya, ini silap saya juga...hati saya memang sedih..tapi perlu sedar, semua ini datang dari silap saya sendiri. - Silap Bee. Saya akan kuatkan hati untuk lebih bertanggungjawab. seperti dia...tapi orang kata, kalau sudah tidak suka, 1000 kebaikan pun tidak berguna, tapi saya berubah ini kerana ingin mengubah diri saya, bukan kerana mahu memenangi hatinya. Ini untuk diri saya. untuk ketenangan jiwa saya. dan untuk keberkatan dalam rezeki saya..

2 comments:

  1. yoe.............................kenapa???

    ReplyDelete
  2. wawa,baru perasan komen ko...huhu..work perfomance wa...aku terlepas pandang beberapa perkara..berusaha untuk memperbaikinya

    ReplyDelete